Archive for november, 2012

Dreams

Posted by Beheer november - 28 - 2012 0 Comment

Voorstelling “Dreams” groot succes. Ruim 300 kinderen hadden 30 december een onvergetelijke dag in het Theater aan de Parade in Den Bosch. Alom lovende kritieken uit alle hoeken en in het Brabants Centrum en het Brabants Dagblad. De Stichting B.A.L. is trots de voorstelling mede te hebben mogelijk gemaakt. De kaartjes zijn hierdoor zelfs € 5,- goedkoper geworden dan 5 jaar geleden terwijl nu ook de programmaboekjes gratis waren. Vanwege  [ Read More ]

Dansvoorstelling “Dreams”

Posted by Beheer november - 28 - 2012 0 Comment

De stichting B.A.L. organiseert 30 december een middag- en avonddansvoorstelling in het Theater a/d Parade in Den Bosch. De stichting vindt dans uitstekend horen bij een gezonde levensstijl. Dans combineert plezier en ontspanning met een goede lichaamstraining. De voorstelling is zo goed als uitverkocht.

Fit is fijn

Posted by Beheer november - 28 - 2012 0 Comment

Onder deze naam is project van start gegaan om kinderen uit de bovenbouw van het basisonderwijs te begeleiden naar een gezonde leefstijl. Het betreft kinderen die te weinig bewegen, niet goed meekunnen in de gymles en vaak een kilootje te veel hebben. Gedurende 2 jaar worden deze kinderen begeleid op gebied van voeding en bewegen. Er kunnen 24 kinderen deelnemen aan dit project. De werving is in samenwerking met de  [ Read More ]

Fit is fijn