Archive for januari, 2013

Kick off “Fit is fijn”

Posted by Beheer januari - 31 - 2013 0 Comment

De kinderen van de Angelaschool zijn nu gestart met “Fit is fijn”. Allereerst is er een conditietest afgenomen. In de conditietest kwamen alle motorische eigenschappen aan bod. Niet alleen het uithoudingsvermogen maar ook kracht, snelheid, lenigheid en coördinatie werden in 9 verschillende onderdelen getest. De test wordt enige malen per jaar herhaald. Vanaf nu gaat er 3x per week getraind worden op weg naar een actieve leefstijl.

Vion doneert € 1000,-

Posted by Beheer januari - 31 - 2013 0 Comment

Onze voorzitster Sandra Broos heeft maandag 7 januari een cheque ter waarde van € 1000,- uitgereikt gekregen namens Vion uit Boxtel. De cheque werd overhandigd door HR Manager Danielle van de Ven in gezelschap van Gemmy Schellekens, eigenaresse van Tiga Health&Beauty. Om dit geld bijeen te brengen hebben 12 medewerkers een afslankprogramma gevolgd bij het sportcentrum. Voor elke afgevallen kilo werd een geldbedrag ter beschikking gesteld voor het project “Fit  [ Read More ]

Voorstelling “Dreams” groot succes