Archive for oktober, 2014

Continuering Fit =Fijn

Posted by Beheer oktober - 15 - 2014 Reacties uitgeschakeld voor Continuering Fit =Fijn

Stichting B.A.L. is trots u te mogen mededelen dat het een overeenkomst heeft gesloten met de Angelaschool wat betreft continuering van Fit=Fijn. In principe zijn er geen drempels meer die overwonnen moeten worden, slechts de organisatie van de trainingen. Er is dan ook goede hoop dat we na de herfstvakantie de trainingen weer kunnen gaan oppakken. Deze trainingen zullen in de lunchpauze plaats blijven vinden en zijn voor een kleine  [ Read More ]

Afsluiting Fit=Fijn

Posted by Beheer oktober - 10 - 2014 Reacties uitgeschakeld voor Afsluiting Fit=Fijn

Eind september kwam er helaas een einde aan het project Fit=Fijn. Het project, dat door stichting B.A.L. ge├»nitieerd was, en door Tiga Health and Beauty gefaciliteerd kwam na twee jaar tot een einde. Uit de afgelopen twee jaar kunnen we concluderen dat de kinderen gegroeid zijn in meerdere opzichten. Zowel lichamelijk, fysiek als qua attitude hebben we hen kunnen bijsturen. De meeste kinderen zijn slanker geworden t.o.v. de start van  [ Read More ]

Stichting B.A.L. werkt mee aan CD Dromendans!

Posted by Beheer oktober - 7 - 2014 Reacties uitgeschakeld voor Stichting B.A.L. werkt mee aan CD Dromendans!

Stichting B.A.L. heeft samen met Tiga, Marieke van de Heuvel en de zangeres INCH samengewerkt voor de productie van het nummer Dromendans! Initiatiefneemster Marieke van den Heuvel van Tiga Health & Beauty hoopt met de opname zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Stichting Kinderen Kankervrij, want de opbrengst gaat geheel naar deze organisatie. Het plaatselijke KiKa-lied wordt uitgebracht op een cd en gepubliceerd op YouTube. Het nummer is  [ Read More ]