Vorige week was het weer tijd voor een beloning voor de hardwerkende kinderen van Fit=Fijn. Vanwege hun inzet van de afgelopen maanden werd er besloten wederom een bezoekje te brengen aan de Efteling.

Op Donderdag 5 Juni zijn we met zijn alleen vertrokken vanaf Tiga Health and Sport. Helaas liet het weer ons de eerste uurtjes in de steek, maar daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt om de VogelRok regelmatig te bezoeken. Daar stonden we immers droog!

Nadat de regen gestopt is zijn we met de gehele groep richting ruigrijk gegaan, om daar alle achtbanen te gaan trotseren. En uiteindelijk, na volledig te zijn opgedroogd, is er een groepje de Piranha ingegaan om zichzelf weer zeiknat te laten worden. De rest van de groep heeft de ijzige koude van de bobsleebaan getrotseerd.

Al met al hebben we weer een leuke dag gehad, veel afstand afgelegd, genoten van een gezonde lunch (dank AH Boxtel daarvoor) en vooral veel gelachen!

Op naar de volgende keer!